کاوش در خزانه داری پرقدرت کاردانو (ADA)

کاوش در خزانه داری قوی و پویایی بازار کاردانو (ADA)

آلت کوین ها عملیات خود را از طریق خزانه های مدیریتی حفظ می کنند و داشتن یک خزانه قوی بسیار مهم است. برنامه های کمک مالی، بودجه برای توسعه دهندگان دائمی، و بسیاری از هزینه های دیگر توسط ذخایر خزانه آلت کوین ها پوشش داده می شود. طبق داده های اخیر، خزانه یک آلتکوین محبوب به 720 میلیون دلار رسیده است.

 

کاردانو (ADA)

خزانه کاردانو بیش از 4 درصد از عرضه در گردش را در اختیار دارد که بالغ بر 1.5 میلیارد سکه ADA است. اگرچه در حال حاضر حدود 720 میلیون دلار ارزش دارد، اما به دلیل نوسانات قیمت می تواند به سرعت افزایش یا کاهش یابد. این موجودی که برای مشوق‌ها و حمایت‌های اکوسیستم کنار گذاشته شده است، اخیراً از یک میلیارد دلار فراتر رفته است.

 

دان گمبادلو از Crypto Capital Venture این وضعیت را به عنوان “ستون اصلی یک اکوسیستم خودپایدار” توصیف می کند.

این ساختار غیرمتمرکز به این معنی است که تصمیم‌گیری‌ها توسط دارندگان ADA گرفته می‌شود و حکومت دموکراتیک و تمرکززدایی را تقویت می‌کند.»

دلیل اصلی رشد خزانه داری ، فعالیت شبکه است. بخشی از کارمزد تراکنش‌ها و پاداش‌های بلوک به آن سرازیر می‌شود و جامعه کاردانو با استفاده از موجودی خزانه، برای تأمین مالی پروژه‌های مناسب رأی‌گیری می‌کند.

 

مسئله این است که علیرغم داشتن قابلیت های قرارداد هوشمند برای مدت طولانی، ما برنامه های کافی در شبکه کاردانو را ندیده ایم که تعداد زیادی کاربر را به خود جذب کند. یکی از ابتکارات مورد بحث، DJED استیبل کوین بومی شبکه بود، اما در حفظ پیوند خود یا دستیابی به اندازه بازار کافی موفق نبوده است. اگرچه DJED به دلیل سازگاری با ADA Coin این پتانسیل را دارد که مستقیماً بر قیمت ها تأثیر بگذارد، اما آنطور که انتظار می رفت ارائه نشده است.

 

پیش بینی قیمت سکه ADA

در بخش تکنیکال، علی مارتینز بر عملکرد تاریخی سکه کاردانو تمرکز دارد. در شرایط فعلی، بر اساس داده های تاریخی، این آلتکوین محبوب می تواند وارد مرحله بازیابی قوی شود. البته داده های تاریخی آینده را پیش بینی نمی کند، اما علی مارتینز گفت;

زمانی که آخرین بار نسبت MVRV کاردانو به کمتر از -22٪ رسید، قیمت ADA بیش از 75٪ افزایش یافت. با کاهش مجدد نسبت MVRV به زیر -22 درصد، می‌توانیم شاهد بهبود چشمگیر دیگری باشیم. ساعت ها از هاوینک بیت کوین می گذرد و بسیاری از ارزهای دیجیتال تا یکشنبه با افزایش بیش از 5 درصدی ادامه می دهند. بیت‌کوین ساعت‌ها ۶۴۵۰۰ دلار را حفظ کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید