سولانا در مقابل کاردانو: کدام رقیب اتریوم پیروز خواهد شد؟

مقایسه کاردانو و سولانا رقبای اتریوم

سولانا در مقابل کاردانو: کدام رقیب اتریوم پیروز خواهد شد؟

 

جیمی کوتس، تحلیلگر اطلاعات بلومبرگ، پیشنهاد می‌کند که سولانا (SOL)، رقیب قوی اتریوم (ETH)، در موقعیتی قرار دارد که از کاردانو (ADA)، یکی دیگر از رقبای ETH، بهتر عمل کند.

 

مقایسه سولانا و کاردانو

جیمی کوتس، تحلیلگر ارشد ارزهای دیجیتال اشاره می کند که سولانا پایگاه کاربران روزانه بسیار بیشتری نسبت به کاردانو دارد، اما ارزش بازار ADA هنوز تقریباً 75 درصد ارزش بازار SOL است.

او معتقد است که کاردانو سهم بازار را در اکوسیستم فعال تر سولانا به دست خواهد آورد و در مقابل SOL قرار خواهد گرفت. این تحلیلگر موارد زیر را بیان کرد:

علیرغم اینکه کاردانو تنها 16 درصد از کاربران روزانه را دارد، سولانا هنوز هم سهم بازار حدود 75 درصد را در اختیار دارد. هنوز تا کاردانو راه زیادی در پیش است.

علاوه بر این، تحلیلگر ارشد با اشاره به نمودارهای مشترک، ادعا می کند که جفت های SOL/USD و ADA/USD از مقاومت بازار خرسی پیشی گرفته اند و روند صعودی دارند. در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار سولانا 17.30 میلیارد دلار بود، در حالی که ارزش کاردانو 12.71 میلیارد دلار بود.

مقایسه نمودار قیمت کاردانو و سولانا
متریک بحرانی در بیت کوین!

جیمی کوتس همچنین تاکید می‌کند که تعداد آدرس‌هایی که بیت‌کوین (BTC)، ارز دیجیتال پیشرو، در اختیار دارند، پس از دو خرید متوالی به بالاترین حد تاریخ (ATH) رسیده است. او پیشنهاد می‌کند که سرمایه‌گذاران بیت‌کوین خود را در درازمدت حفظ می‌کنند، زیرا آنها پیش‌بینی می‌کنند که یک صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تصویب شود. این تحلیلگر ارشد بر موارد زیر تاکید کرد:

با وجود افزایش 100 درصدی در سال 2023، این وضعیت تا کنون قوی باقی مانده است. آدرس هایی که دو بار خریداری شده اند و فروخته نشده اند به ATH جدید 844000 رسیده اند. این بیش از سه میلیون بیت کوین یا 16 درصد از عرضه در گردش را نشان می دهد. دارندگان سرمایه گذاران ETF را مجبور می کنند تا بهای این را بپردازند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید