صعود بی سابقه قیمت چین لینک آنرا به رتبه سوم ارزهای دیجیتال رسید .

چین لینک ارزیپتو

قیمت چین لینک با گذر از ریپل به جایگاه سوم ارزهای دیجیتال برتر رسید!

بر اساس داده‌های شرکت مساری (Messari)، چین لینک – LINK با ثبت سقف تاریخی جدید و گذر از ریپل و تتر، جایگاه سوم ارزهای دیجیتال برتر بازار را از آن خود کرد.

چین لینک با رشد قیمت خود در روز 8 اوت (18 مرداد)، به سقف تاریخی جدیدی برابر با 13.76 دلار در صرافی ارز دیجیتال بیت‌استمپ (Bitstamp) رسید. این توکن، با صعود 37 درصدی خود، تریدرهایی که قصد فروش ارز دیجیتال چین لینک را داشتند، با مشکل مواجه کرد.

البته پس از این صعود، قیمت توکن LINK اصلاح شد و به 12.68 دلار بازگشت. این ارز دیجیتال از پنجشنبه سیاهی که باعث سقوط بازارها شد، 956 درصد افزایش قیمت داشته است.

گذر چین لینک از ریپل و تتر و کسب جایگاه سوم

کندل قیمتی که روز گذشته به ثبت رسید، باعث ایجاد تغییر در بازار رمز ارزها و تبدیل چین لینک به سومین ارز دیجیتال برتر شد. بر اساس داده‌های آن‌چین اف‌ایکس شرکت تحلیل داده مساری (Messari’s OnChainFx)، ارزش بازار این ارز مجازی با صعود به 12.7 میلیارد دلاری، هر دوی ریپل – XRP و تتر – USDT را از سر راه خود برداشته است.

ارزیپتو چین لینک

نکته جالب توجه این است افرادی که یک سال پیش، یعنی زمانی که چین لینک جایگاه 12ام را به خود اختصاص داده بود، این ارز دجیتال را خریداری کرده بودند، شاهد سودآوری 457 درصدی هستند. اما در طرف مقابل، رمز ارز ریپل ریزش 4.88 درصدی را از ابتدای سال تا کنون ثبت کرده است.

افزایش فعالیت در شبکه

بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیل ارز دیجیتال سنتیمنت (Santiment)، تعداد آدرس‌های فعال توکن LINK نیز از مرز 15،600 واحد عبور کرده است. با این وجود، این میزان فعالیت در شبکه، در مقایسه با بیت کوین و اتریوم، دو تا از بزرگترین شبکه‌های بلاک چینی، بسیار ناچیز است.

همانطور که سایت خبری یو‌تودی پیش از این گزارش داده بود، تعداد آدر‌های فعال بیت کوین با ثبت رقم جدیدی در سال 2020 به 1.12 میلیون واحد رسیده است. تعداد آدرس‌های اتریوم نیز با گذر از 654،000 واحد در ماه ژوئیه (تیر)، بالاترین رقم را از ماه می سال 2020 به خود دیده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید