5 ارز دیجیتال که زیر 1 دلار می توان خرید!

با 1 دلار چه ارز دیجیتالی می توان خرید؟

بازار رمزنگاری اخیراً شاهد صعود دیگری بوده است ، دوج کوین (DOGE) بار دیگر به بالاترین رقم خود رسیده است و به میزان 61،000 دلار در هر ارز (سکه) افزایش یافته است. اتریوم (ETH) نیز قبل از برگشت، به 1900 دلار رسید و همچنین رشد مشابهی نیز در ارزهای آلتکوین مشاهده شد. تنش بعدی ارزها را کمی عقب برد اما در حال حاضر افزایش قیمت دیگری نیز وجود دارد.BTC در روزهای گذشته، رشد چشمگیری کرده است و در زمان نوشتن مقاله، در تاریخ 18 اردیبهشت ، قیمت آن به 58 هزار و 814 دلار رسیده است و در صورت ادامه روند در چند ساعت آینده، می‌تواند به 60 هزار دلار نیز برسد. این رشد چشمگیر آلت کوین ها، افراد تازه وارد به دنیای کریپتوکارنسی را مشتاق کرده است تا در ارزهای جدیدتر و حتی ارزهای زیر 1 دلار سرمایه گذاری کنند تا بتوانند به سود خوبی دست پیدا کنند.

در این مقاله ما به 5 رمز ارزی که می تواند سوددهی خوبی داشته باشد اشاره کرده ایم. 

لیست ۱۰ ارز بزرگ و موجود هم اکنون در بازار، شامل موارد زیر می‌شود:

در مقاله زیر تمام ویژگی ها و ساختار بلاک چین ارز دیجیتال دات (POLKADOT) را کامل بررسی می‌کنیم. پولکادات یا همان ارز دیجیتال دات ، نسل بعدی بلاک چین است که شبکه‌های بلاکچینی دیگر را به هم متصل کرده و یک شبکه یکپارچه از آن‌ها می‌سازد. از این پلتفرم به عنوان تسهیل‌کننده نسل بعدی وب یعنی وب ۳ یاد می‌شود که انحصار اینترنت را می‌شکند و آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در میان همه اینها، دوج کوین، بدون شک بهترین عملکرد را  به صورت روزانه و هفتگی از خود نشان داده است. ارز آن طی 24 ساعت گذشته منتهی به 8 می، 15.22درصد سود کسب کرده است.

5 ارز رمز پایه ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021

اکنون بیایید در مورد برخی از ارز‌های ارزان تر که به نظر می‌رسد گزینه خوبی برای سرمایه گذاری در سال 2021 باشد صحبت کنیم، چرا که در این زمینه آلتکوین‌های ارزان قیمت با پتانسیل زیاد وجود دارد.

1_ کاردانو (ADA)

وقتی صحبت از ارزهای دیجیتال ارزان قیمت برای سرمایه گذاری به زبان می‌آید، ADA رتبه بالایی بدست می‌آورد. در چند ماه گذشته قیمت ارز با افزایش گسترده‌ای روبرو شده است و از 0.182 دلار در تاریخ 1 ژانویه به 1.45 دلار در 27 فوریه رسیده است. پس از آن، توانست قیمتش را به 1 دلار رساند، اگرچه در یک و نیم روز گذشته موفق شد از این سطح به 1.5 دلار برسد و خود را کمی پایین تر از بالاترین سطح اخیر قرار دهد.

دلیل اصلی اینکه کاردانو چنین افزایش استفاده و محبوبیتی را تجریه کرده است، بروزرسانی اخیر است که سرانجام توانایی ایجاد قراردادهای هوشمند را در شبکه برای او به ارمغان آورده ‌است. کاردانو همیشه جزء پروژه‌هایی بوده است که کارها را به آرامی انجام می‌داده و وقت زیادی را می‌گرفته است. با این حال، وقتی کاری را ارائه می‌دهد، آن را بی‌نقص انجام می‌دهد. سال‌ها توسعه آهسته و مداوم طول کشید اما سرانجام نتیجه داد و به ADA  اجازه داد پس از سال‌ها وارد لیست 10 رمز برتر شود و در عرض چند روز به سومین ارز دیجیتال شده محبوب تبدیل شود.

 با امکان دستیابی به قراردادهای هوشمند، توسعه دهندگان اکنون می‌توانند کار بر روی، dApps ارزهای رمزپایه جدید و حتی بخش DeFi را شروع کنند. علاوه بر این، کاردانو دارای یک شبکه سریع، مقیاس پذیر، معاملات ارزان و یک تیم توسعه‌ دهنده خوب است که به سمت تمرکز زدایی کامل می‌رود. با تمام این اوصاف، به راحتی می‌توان پی برد که چرا ارز ADA به عنوان ارز رمزپایه ارزان و دارای بیشترین پتانسیل شناخته می‌شود.

2_ دوج کوین (DOGE)

ارز بعدی در لیست ارزان ترین ارز رمزنگاری شده برای خرید در سال 2021 چیزی جز ارز دوج کوین نیست. ارزی که به لطف ایلان ماسک در اوایل سال جاری از کانون توجه خود بهره برد. دوج کوین دارای یک تاریخچه طولانی و پیچیده است، اما خلاصه آن این است که در سال 2013 به عنوان یک ارز الگوی معماری ایجاد شده است. هیچ کس انتظار نداشت که وضعیت خود را برای هشت سال آینده در صنعت رمزنگاری با وجود رقابت سنگین حاکم بر آن حفظ کند و حتی این قابلیت را داشته باشد در سال 2021 وارد لیست 10 ارز برتر شود.

با این وجود، دوج کوین  همه این‌ها و کارهای بسیار دیگر را انجام داد و قیمت خود را از 0.007635 دلار به بالاترین قیمت خود یعنی 0.722764 دلار افزایش داد. این ارز در ماه گذشته با قیمت 0.44 دلار به فروش رسیده است و تا ماه می به بالاترین رکورد تاریخی رسیده است و تبدیل به یکی از بهترین رمزهای پنی موجود در بازار شده است. دو دلیل برای محبوبیت این ارز وجود دارد، یکی ذکر آن در طی فشار کوتاه شرکت گیم استاپ (GME) و دیگری توییت‌های ایلان ماسک.

در طی دیوانگی شرکت گیم استاپ، یک گروه ردیت به نام وال استریت بتس خرید گسترده سهام GME را آغاز کرد تا با سرمایه گذاران بزرگ که تصمیم گرفتند با کوتاه کردن سهام آن شرکت را خراب کنند، مقابله کنند. این گروه برای حفظ تعدادی از شرکت‌های دیگر که در موقعیت مشابهی بودند، حرکتی را آغاز کرد و گفته شده که DOGE را به قیمت ۱ دلار رسانده‌اند، ولی با وجود اینکه ارز هنوز به قیمت 1 دلار نرسیده است، اما رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

در همین حال، ایلان ماسک، که سال‌هاست از DOGE حمایت می‌کند، این کار را با توئیت کردن این موضوع با صراحت بیشتری به صورت روزانه در زمستان امسال آغاز کرده است. در حال حاضر، ارز آن در میان برترین عملکرد ارزها قرار دارد، اگرچه هنوز ارزان قیمت است اما دقیقا به همین دلیل، به یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری تبدیل شده است

3_ پلت‌فرم یونی سواپ (UNI)

در نیمه راه لیست بهترین و با آینده‌‌ترین ارزهای رمزپایه ارزان قیمت، ما با Uniswap مواجه می‌شویم. یونی سواپ یک ارز بومی است که دارای بزرگترین صرافی غیرمتمرکز جهان است و به نام یونی سواپ نیز شناخته می‌شود. این مبادله به عنوان قسمتی از بخش در حال رشد دیفای ظهور کرد. ارز آن تنها از اواسط سپتامبر سال 2020 به بازار آمده است. با این حال، این مسئله هیچگاه مانعی برای تبدیل شدن به اولین و تنها ارز رمزنگاری شده دیفای بومی نبوده که در مدت زمان کوتاهی توانسته وارد لیست 10 ارز برتر شود.

در حالی که ماه‌ها پس از عرضه، این ارز در حدود قیمت 4.45 دلار معامله می‌شد. یونی سواپ  در سال 2021 شروع به افزایش قیمت کرده و در حدود 8 مارس به بالاترین رقم 33.54 دلار رسید، اما با توجه به پتانسیل این ارز، قیمت آن هنوز هم نسبتاً پایین است، خصوصاً از آنجایی که یونی سواپ اخیراً با ادغام پروژه دیگر UniMex به اولین صرافی غیرمتمرکز برای پشتیبانی از معاملات با اهرم یا معاملات حاشیه تبدیل شده است.

با گذر زمان دکس و دیفای بزرگ و بزرگتر می‌شوند و یونی سواپ پتانسیل بسیار خوبی برای ایجاد سر و صدایی حتی بیشتر از اکنون را داراست. از این گذشته، اگر ارز دیجیتال بایننس ارز بومی که بزرگترین صرافی متمرکز جهان است در عرض چند هفته بتواند از 40 دلار به 332 دلار برسد، رمزنگاری بومی بزرگترین صرافی غیرمتمرکز نیز ممکن است بتواند پیشرفت مشابهی را داشته باشد. اکنون، بایننس دارای یک اکوسیستم عظیم است که سال‌ها توسعه یافته است، اما یونی سواپ هنوز جوان است و به تازگی توسعه و رشد خود را آغاز کرده است.

4_ ارز دیجیتال تتا (THETA)

در حال نزدیک شدن به انتهای لیست بهترین ارزهای رمزپایه ارزان قیمت برای سرمایه گذاری در سال 2021 به ارز دیجیتال تتا می‌رسیم. این پانزدهمین ارز بزرگ بازار است و در حال حاضر درست در مقابل DOGE نشسته است، که قیمت 12.66 دلار رشد 3.27 درصدی را در 24 ساعت گذشته نشان می‌دهد. این پروژه به لطف بلاکچین خود، که تنها زیرساخت پایان برای جریان و تحویل ویدئو غیرمتمرکز است و به طور همزمان راه‌حل های فنی و اقتصادی ارائه می‌دهد، بسیار بزرگ شد.

5_ پلت‌فرم ترا (LUNA)

در آخر، ما لیست بهترین رمزنگاری ارزان برای خرید را با Terra به پایان می‌رسانیم. LUNA  هنوز یک ارز رمزپایه ارزان قیمت است که قیمت آن از 0.648657 دلار در تاریخ 1 ژانویه به 18.10 دلار در زمان نوشتن این مقاله رسیده است. دلیل بزرگ بودن این پروژه این است که این پروژه راهی منحصر به فرد برای ضرب ارزهای ثابت با ارزهای فیات و انجام آن به صورت غیرمتمرکز پیدا کرده است. این پروژه در حال ساخت پروتکل‌های جدید و مشارکت با پروتکل‌های موجود زیادی است که از پایدار کوین UST استفاده می‌کنند و از آن برای وام، سهام و سایر موارد استفاده می‌کنند. 

 

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی آنلاین ارزیپتو

دیدگاهتان را بنویسید