BTC, LUNA, ATOM, XTZ, AXS رمزارزهایی که این هفته باید زیر نظر بگیرید!

BTC

طبق گزارشی که در cointelegraph به اشتراک گذاشته شده قصد داریم به رمزارزهایی که این هفته باید زیر نظر بگیرید بپردازیم. بازگشت قوی بیت کوین به 50000 دلار باعث تقویت جوِ صعودی شده و ممکن است انگیزه بیشتری برای LUNA ، ATOM ، XTZ و AXS در کوتاه مدت ایجاد کند.

احساسات در بازار رمزارزها به سرعت قابل تغییر است همانطور که از شاخص ترس و طمع مشاهده می شود، که از سطح ترس شدید در 30 سپتامبر امروز به سطح خنثی رسیده است. اگر بیت کوین (BTC) بالاتر از سطح بحرانی در 50،000 دلار باقی بماند ، ممکن است بیشتر بهبود یابد.

یک رویداد مهم که ممکن است احساسات کوتاه مدت را تقویت کند ، تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد برنامه های صندوق قابل معامله بیت کوین (ETF) است. اگرچه SEC مهلت چهار برنامه ETF بیت کوین را در 1 اکتبر 45 روز تمدید کرد.

اریک بالچوناس ، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ امیدوار است که یک ETF بیت کوین با پشتیبانی آتی ممکن است سیگنال سبز را تا اواسط اکتبر دریافت کند.

نمایش روزانه داده های بازار رمزنگاری. منبع: Coin360

بالچوناس گفت که برنامه های کاربردی ETF مبتنی بر آتی بیت کوین ، که از سوی گری گنسلر ، رئیس SEC حمایت شده است ، “احتمالاً طبق برنامه  75 درصد احتمال دارد در اکتبر تأیید شود.”

اگر گاوها قدرت اخیر بیت کوین را تقویت کنند و مانع را در 50،000 دلار برطرف کنند ، ممکن است چندین آلت کوین سرعت خود را افزایش دهند.

نمودارهای 5 ارز رمزنگاری شده برتر را بررسی خواهیم کرد که ممکن است در کوتاه مدت بهتر عمل کنند.

BTC/USDT

بیت کوین در 1 اکتبر از میانگین 50 روزه (46،633 دلار) عبور کرد ، اما خرس ها در تلاش هستند تا بازیابی قیمت را نزدیک در 48،843.20 دلار نگهدارند.

نمودار 4 ساعته BTC/USDT. منبع: TradingView

LUNA/USDT

توکن LUNA پروژه Terra در 2 اکتبر بالای خط روند نزولی شکسته شد و گاوها امروز آن را با شکستن بالاترین سطح خود در 45.01 دلار دنبال کردند. با این حال ، فتیله بلند روی شمعدان امروز نشان می دهد که خرس ها در تلاش برای دفاع تهاجمی از سطح 45.01 دلار هستند.

نمودار روزانه LUNA/USDT. منبع: TradingView

اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد اما از خط روند نزولی بازگردد ، این نشان می دهد که این احساس مثبت است و معامله گران در حال خرید با افت هستند.

گاوها سپس یکبار دیگر تلاش می کنند تا قیمت را از محدوده مقاومت 45.01 دلار به 46.17 دلار برسانند و مرحله بعدی روند صعودی را آغاز کنند. سطح روانی 50 دلار ممکن است به عنوان یک مقاومت عمل کند اما در صورت عبور از آن ، جفت ارز LUNA/USDT ممکن است به 65 دلار برسد.

برعکس ، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (36.30 دلار) برسد ، توقف بعدی می تواند 50 روزه (32.97 دلار) باشد. شکست در پشتیبانی ای قیمت نشانه از دست دادن قدرت گاوهاست.

ATOM/USDT

Cosmos (ATOM) در 29 سپتامبر با موفقیت وارد سطح 32.32 دلار شده و آن را حفظ کرد ، که نشان می دهد احساسات بازار همچنان مثبت است.

نمودار روزانه ATOM/USDT. منبع: TradingView

پایین رفتن این ارز از خط مقاومت مثلث متقارن نشان می دهد که خرس ها از این سطح به شدت دفاع می کنند. اگر قیمت از میانگین های متحرک بازگردد ، گاوها یک بار دیگر تلاش می کنند تا قیمت را به بالای مثلث برسانند.

در صورت موفقیت ، این جفت ارز می تواند به 44.80 دلار و سپس به سطح روانشناختی در 50 دلار برسد. شکست و بستن بالاتر از این سطح می تواند درها را برای حرکت صعودی به سمت هدف الگو در 57.61 دلار باز کند.

برعکس ، اگر قیمت از میانگین متحرک پایین تر بیاید ، ایستگاه بعدی می تواند خط حمایت باشد. در صورت شکست این سطح ، این جفت ارز می تواند به 28.83 دلار و سپس به 24.50 دلار کاهش یابد.

XTZ/USDT

ارز Tezos (XTZ) در 29 سپتامبر از 5.50 دلار عقب نشینی کرد و پس از آنکه گاوها قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (6.40 دلار) در 30 سپتامبر رساندند ، شتاب بیشتری گرفت.

نمودار روزانه XTZ/USDT. منبع: TradingView

خرید پایدار باعث افزایش قیمت در محدوده مقاومت سربار 8.03 دلار به 8.42 دلار شد. هر دو میانگین متحرک رو به افزایش هستند و RSI در نزدیکی منطقه خرید بیش از حد قرار دارد که نشان می دهد گاوها تحت کنترل هستند.

اگر گاوها قیمت بالای 8.42 دلار را حفظ کنند ، شروع یک روند صعودی جدید را نشان می دهد. بر خلاف این فرض ، اگر خرس ها قیمت زیر 8.03 دلار را حفظ و حفظ کنند ، رزرو سود در سطوح بالاتر را پیشنهاد می کند. سپس جفت XTZ/USDT می تواند به میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد.

AXS/USDT

Axie Infinity (AXS) در تاریخ 1 اکتبر به بالاترین سطح قبلی خود در 94.67 دلار رسید ، که نشان دهنده از سرگیری روند صعودی است. کوینی که به بالاترین حد خود رسیده است ، که نشانه مثبتی است و تقاضای شدید معامله گران را نشان می دهد.

نمودار روزانه AXS/USDT. منبع: TradingView

جفت ارز AXS/USDT در نزدیکی 120.57 دلار با مقاومت روبرو شده است اما نکته مثبت این است که گاوها تسلیم نشده اند. این نشان می دهد که تریدرها  عجله ای برای فروش و سِیو سود ندارند و در حال خرید هستند.

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (77 دلار) شروع به افزایش کرده که نشاندهنده قدرت گاوهاست.

اگر خریداران قیمت را به بالای 120.57 دلار برسانند ، این جفت ارز می تواند حرکت خود را به سمت 150 دلار و سپس 165.58 دلار آغاز کند.

برخلاف این فرض ، اگر خرس ها قیمت را به زیر سطح شکست 96.47 دلار برسانند ، ممکن است منجر سیو سود تهاجمی از سمت تریدر ها شود و این جفت ارز ممکن است به میانگین 20 روزه کاهش یابد.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظر نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی شامل ریسک می شود ، هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید